tisdag, september 26, 2006

flex till tobias


yo, tobias bräda är färdig.. hade ingen riktig ide om vad jag skulle gör atill honom när jag började.. nu är den liksom klar. ser fet ut på långt håll.. rörig om man ser nära dock, så tips till dig tobias: håll dig långt borta ifrån oss! brädan luktar inte så himla mycket.. mest inget faktiskt. det är svårt att se på bilden men det är tampar.. som slingrar sig i positiva ord.

(ni kan skriva i comments-grejen vad ni tycker om brädan eller skriva om ni har en bra bild på en toalett för jag behöver det och kommer kontakta er isf.)

just nu är jag så produktiv nu så snart kommer det komma en omänskligt stor svacka så vänta bara. helt plötsligt kommer det säga poff!

9 Comments:

Blogger Adam said...

Vad ksa du med toalett till? Jag har en här hemma som du kan få låna om din är söndrig, men bara om du är snäll:)

Snygg bräda för övrigt

/adam

26 september, 2006 21:46  
Blogger Simon Henrikson said...

du gör asså brädor i datorn?

27 september, 2006 17:56  
Blogger ilsh said...

nej nej, den är gjord på riktigt. helt klart.. dom flesta andra också.

27 september, 2006 22:09  
Blogger Simon Henrikson said...

Fy va coolt.. hur gör du? För du har inte en stor träpress som används vid vanlig skateboardtillverkning hemma väl? ELLER? Vad tar du för o göra en longboard då? =)

28 september, 2006 13:25  
Blogger ilsh said...

dessa brädor är inte i trä utan i plast... (glasfiber) har iofs gjort i trä också men trä brädor är så himla stelt.. dom här brädorna kan jag göra hur flexiga som helst och dom går inte att knäcka... tar väl en 700-800 för en bräda typ.. men då ska man komma ihåg att man får bestämma allt själv. allt från flex, form, och grafik..

28 september, 2006 19:43  
Blogger Simon Henrikson said...

Vore fett nice .. min bräda är ju ett år nu =) .. vore rätt skoj att ha en custom made ilsh bräda =P ...

Men varför har den du har postat i senaste inlägget just de specifika formerna? Ser typ ut som nån Speed bräda =P ?

28 september, 2006 20:35  
Blogger ante said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

28 september, 2006 21:59  
Blogger ilsh said...

det är den formen jag va sugen på att göra till min bräda.. o tobbe gillade min så vi körde på de. eftersom den är "utskuren" där truckarna sitter finns det ingen risk för wheelbites. sedan så är det gött för man har mycket plats att röra fötterna på.. enligt mig den bästa formen på en bräda.. iaf om man ska ha i den längden

28 september, 2006 22:00  
Anonymous Anonym said...

shit vad grym du är.

/ladyboy

02 maj, 2007 22:49  

Skicka en kommentar

<< Home