torsdag, november 02, 2006



Här är mest iden (fattar inte hur det ordet stavas) iaf. inget gjort än men tror jag kommer göra en tisha som ser ut såhär. sjukt matchande med brädan. börjar gilla o göra hela produktlinjer som ska säljas i paket. inte för att jag säljer något men om jag hade så hade jag sålt sånna här serier. perfekt för folk som är dåliga på att matcha o så.
idag har jag dubbla sockar på mig. det säger en hel del.
undrar egentligen om det är någon som läser dessa texterna.
o specieillt vad det är för folk som besöker denna sida.


6 Comments:

Blogger Andréas said...

jag läser inte ens hälften av vad du skriver. fast nu gjorde jag ju det. t.o.m. hela texten. men annars.

ser trevligt ut grappen.

03 november, 2006 17:35  
Anonymous Anonym said...

ja läser all text. alltid.

04 november, 2006 11:15  
Anonymous Anonym said...

haha, sista raden skrev du bara för att alla ska skriva och typ "joo, jag besöker visst" - alltså mängder kommentarer..
ne, men visst checkar man in. snyggt mannen, även fast kanske kunde skriva nått i det svarta eller nått, alltså känns riktigt svart. hehe

04 november, 2006 18:35  
Blogger ilsh said...

kul att nån läser då iaf.. och aa det va lite för att jag hoppades på att det va några som skulle skriva att dom besöker sidan.. för när det är typ 40 unika besökare om dagen kan man ju undra vilka alla är.. holla

04 november, 2006 18:47  
Anonymous Anonym said...

nu har jag med läst.

05 november, 2006 15:15  
Anonymous Anonym said...

Jag läser och gillar verkligen dina grejer! Jag vet inte vem du är och kommer ej ihåg hur jag hittade detta tuggumi. Men jag gillar det!

11 november, 2006 03:18  

Skicka en kommentar

<< Home